0% Complete
|
ورود به سامانه
|
ثبت نام
صفحه اصلی
/
شانزدهمین کنفرانس ملی و دهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
مقایسه معماری پداگوژیک شبکه اجتماعی دانشآموزی (شاد) با سامانههای مدیریت یادگیری مورداستفاده در مدارس کشورهای توسعهیافته و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن
نویسندگان :
سید علی خالقی نژاد (سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش)
کلمات کلیدی :
سيستم يادگيري الكترونيكي،كاربرپسندي،شبكه اجتماعي دانشآموزی (شاد)،،سیستمهای مديريت يادگيري بینالمللی
چکیده :
اين مطالعه باهدف مقايسه معماری پداگوژيك شاد با سامانههای مديريت يادگيري گوگل كلاس روم، اسكولوژي، مودل و ادمادو و ارائه راهكارهايي براي بهبود آن صورتگرفته است. از مصاحبه كيفي و گسترهپژوهي بهعنوان روش پژوهش استفاده شده است. تحليل دادهها از طريق تحليل تماتيك نشان داد كه سامانه شاد برخلاف سامانههای بینالمللی كاربرپسند نيست؛ در قياس با سامانههای بینالمللی قادر نیست كه امكانات آزمايشگاه مجازي، برنامه انيميشن، برنامه شبیهسازی، بحث آنلاین، لينك وبسايت و اعلاميه، و كتابخانه مجازي را براي دسترسي به فرصتهای يادگيري فراهم آورد؛ در زمينه يادگيري مشاركتي برخلاف سامانههای بینالمللی بهجای فضاهاي شبکهای و گفتگو مدار بر کانالهای ارتباطي یکسویه متمركز بوده است؛ و برخلاف سامانههای بینالمللی از امكانات لازم براي پوشش اشكال مختلف سنجش مشاركتي، کارپوشه و سنجش عملكردي برخوردار نيست.
لیست مقالات
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 34.4.5