با توجه به اهمیت ارتباط صنعت یادگیری الكترونیكی با مخاطبین این حوزه، و معرفی و شناخت مناسب، و همچنین استقبال شركتها و مؤسسات فعال در یادگیری الكترونیكی جهت حضور در همایش در ادوار گذشته، در این دوره نیز نمایشگاه به عنوان یكی از برنامههای همایش در نظر گرفته شده است. به جهت اهمیت روش ارائه و موضوع تخصصی همایش، نمایشگاه نیز به صورت تركیبی با چهار روش حضوری، مجازی، ارائه زنده و پخش تبلیغات به شرح زیر برگزار میگردد:
۱. حضوری: همانند ادوار گذشته در قبل از دوران همه گیری كرونا، امكان محدودی جهت برپایی غرفههای نمایشگاهی در جنب سالن اصلی همایش وجود دارد.
۲. مجازی: با توجه به نوع مخاطبین همایش كه علاوه بر حضوری، امكان شركت مجازی نیز دارند و تعداد مخاطبین مجازی بیشتر از حضوری است، سامانه برگزاری نمایشگاه مجازی آماده شده است كه به دو روش دو بعدی و متاورسی قابلت شركت وجود دارد:
دو بعدی: شركتها میتوانند با دریافت غرفههای مجازی، ارائه محصولات و خدمات خود را به صورت فایلهای متنی، تصویری یا ویدئویی داشته باشند. همچنین امكان پرسش و پاسخ با بازدیدكنندگان نیز وجود خواهد داشت. پنل مديريت محتواي غرفه مجازي در اختياز نماينده هر شركت قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، در زمانهای مشخص شده میتوانند با بازدیدكنندگان ارتباط همزمان متنی، صوتی یا تصویری نیز داشته باشند. این نمایشگاه از زمان شروع همایش برگزار و تا یك ماه نیز فعال خواهد بود.
متاورسی: با هماهنگیهای صورت گرفته، و استفاده از امكانات واقعیت مجازی، امكان طراحی غرفههای سه بعدی 360 درجه با قابلیت تعاملی وجود دارد تا بازدیدكنندگان همانند یك تور سه بعدی از نمایشگاه و غرفهها بازدید و با نمایندگان شركت گفتگو كنند. در این روش، طراحی محتوای سه بعدی نیز توسط شركت ارائه دهنده خدمات انجام خواهد شد و محتوا تا یك ماه بعد از همایش نیز در دسترس و قابل بازدید خواهد بود.
۳. ارائه زنده: با هدف توجه ویژه به صنعت یادگیری الكترونیكی، با موافقت شورای سیاستگذاری همایش، زمانی از برنامه همایش به ارائه زنده شركتها اختصاص خواهد یافت. یكی از بلوكهای زمانی همایش جهت ارتباط با صنعت برنامهریزی شده و در قالب نشستهای تخصصی با توجه به موضوعات اصلی یادگیری الكترونیكی، زمان 10دقیقه به شركتهای متقاضی اختصاص یافته و نماینده شركت به ارائه محصولات و پاسخ به سوالات مخاطبین خواهد پرداخت.
۴. پخش تبلیغاتی: ارائه در كل زمان 3 روزه همایش صورت خواهد گرفت بدین صورت كه ویدئوهای معرفی 2 دقیقهای شركتها در زمانهای بین برنامههاي عمومي، استراحت، قبل از شروع یا پایان برنامهها در سالن همایش برای مخاطبین حضوری و در اتاق مجازی برای سایر مخاطبین پخش خواهد شد. تكرار پخش در این حالت حداقل 4 سری خواهد بود.
مخاطبین اصلی همایش و نمایشگاه:
1. مؤسسههای فعال در حوزههای مختلف یادگیری الكترونیكی
۲. مدیران و كارشناسان دانشگاهها، سازمانها، مدارس و مراكز علمی
۳. اعضای هیأت علمی دانشگاه و دانشجویان در رشتههای مرتبط با آموزش و یادگیری الكترونیكی
۴. علاقمندان به فعالیت در حوزه یادگیری الكترونیكی با خدف كارآفرینی و كاریابی
لذا از همه فعالان در حوزه صنعت یادگیری الكترونیكی دعوت میشود با مطالعه شرایط شركت در نمایشگاهها، از این فرصت معرفی و ارتباط مؤثر با اصلیترین مخاطبین خود استفاده نموده و در جهت پیشرفت این حوزه گامی مؤثر بردارند.
هزینههای شركت در نمایشگاه:
سطح
عنوان
فعالیت
هزینه (ريال)
هزینه با 20درصد تخفیف (ریال)
۱
مجازی دو بعدی
درج لوگو در سایت همایش + اختصاص صفحه در نمایشگاه مجازی
10،000،000
8،000،000
۲
پخش تبلیغاتی
سطح 1 + ارائه ویدئوی 2 دقیقهای در طول زمان برگزاری همایش
20،000،000
16،000،000
۳
ارائه زنده
سطح 2 + ارائه زنده 10 دقیقهای در زمان اختصاصی
30،000،000
24،000،000
۴
حضوری
سطح 3 + غرفه فیزیكی در جنب سالن همایش
60،000،000
48،000،000
5
مجازی متاورسی
درج لوگو در سایت همایش + غرفه سه بعدی تعاملی
150،000،000
120،000،000
شرایط شركت در همایش:
۱. حوزه فعالیت شركتكننده در نمایشگاه باید در یكی از محورهای یادگیری الكترونیكی باشد.
۲. اطمینان از هزینه مربوطه طبق جدول فوق و سپس واریز وجه ثبت نام با توجه به روش شركت در همایش (حضوری، مجازی، ارائه زنده و پخش تبلیغات)
الف) از طريق لينك درگاه پرداخت در سايت انجمن يادا (لينك صفحه)
ب) از طريق پرداخت مستقيم به حساب انجمن:
شماره حساب: 299026469
شماره شبا: IR530180000000000299026469
به نام انجمن علمی یادگیری الکترونیکی ایران، بانک تجارت شعبه انقلاب – فلسطین
۳. ارسال درخواست شركت در نمایشگاه به همراه مستندات مرتبط با حوزه فعالیت شركت یا موسسه و تصویر رسید وجه واریزی از طریق فرم الكترونیكی
۴. زمان ثبتنام و ارسال درخواست از 3 بهمن تا 22 بهمن 1401 خواهد بود.