0% Complete
صفحه اصلی
/
هجدهمین کنفرانس ملی و دوازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
نقش تحلیل یادگیری در بهبود اثربخشی فرآیند آموزش شرکت بیمه دی: مطالعه ای کیفی
نویسندگان :
مهدی صحرائی بیرانوند
1
سید احمد مصطفوی منتظری
2
1- دانشگاه شهید بهشتی
2- دانشگاه شهید بهشتی
کلمات کلیدی :
تحلیل یادگیری،فرآیند آموزش،بیمه دی،اثربخشی آموزش
چکیده :
این پژوهش با هدف بررسی نقش تحلیل یادگیری در بهبود اثربخشی فرآیند آموزش شرکت بیمه دی با رویکرد کیفی انجام شده است. مشارکت کنندگان در پژوهش مدیران و متخصصان شرکت بیمه دی و مدرسان و مشاوران در ارتباط با این شرکت بودند که از طریق نمونه گیری هدفمند انتخاب شدند و تعداد آن ها پس از اشباع نظری، 14 نفر تعیین شد. داده ها از طریق مصاحبه های نیمه ساختاریافته جمع آوری شد. برای تأیید روایی از روش های بازبینی توسط مشارکتکنندگان و رعایت اصل تنوع مشارکتکنندگان استفاده شد. همچنین به منظور اطمینان از پایایی یافته ها ثبت دقیق و شفاف فرآیند تحلیل انجام شد و برای ضریب توافق بین کدگذار (شاخص هولستی) عدد 0.761 به دست آمد. به منظور تجزیه و تحلیل یافته ها نیز از روش تحلیل مضمون یا تماتیک استفاده شد. یافته های بدست آمده نشان داد که تحلیل یادگیری می تواند به بهبود اثربخشی تمام مراحل فرآیند آموزش شامل نیازسنجی، طراحی، اجرا و ارزیابی اثربخشی کمک نماید. همچنین یافته ها، مزیت های کلی تحلیل یادگیری و راهکارهای عملی پیاده سازی تحلیل یادگیری برای شرکت بیمه دی را شناسایی نمود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
معیارهای ارزیابی کیفیت آموزشی موسسات آموزش الکترونیکی غیرانتفاعی الکترونیکی
فرهاد سراجی
IDSOJ: An Intrusion Detection System in Online Judges for evaluating programming exercises
Sergio Alloza-García - Iván García-Magariño - Javier Bravo-Agapito - Raquel Lacuesta Gilaberte
طراحی پلتفرم یادگیری الکترونیکی برای مدیریت ریسک در زنجیره تأمین صنعت مس
سیدمصطفی سیدباقری شریف آباد - رضا مرتضایی نژاد میمندی
بررسی اثربخشی محتوای چند رسانه ای مدرس ساخته درس زبان انگلیسی در دوران پاندمی کوید 19
زهرا کریمیان - لاله خجسته
مقایسه معماری پداگوژیک شبکه اجتماعی دانشآموزی (شاد) با سامانههای مدیریت یادگیری مورداستفاده در مدارس کشورهای توسعهیافته و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن
سید علی خالقی نژاد
درس آموخته های سیاستی آموزش الکترونیکی در دوران همه گیری بیماری کووید- 19
غلامعلی منتظر - مریم علی اکبری - مهدیه فرازکیش
Interactivity Variable in the Process of Online Gaming: The Scrutiny of Its Role in Learning English Vocabulary via Tech Platforms
Zari Saeedi - Mahdi Rezaei - Hossein Bagheri
ارائه مدلی برای توسعه سیستم آموزشی مبتنی بر یادگیری ارتقاءیافته به کمک فناوری در مجتمع مس سرچشمه
سجاد رضائیان - قاسم سلیمی - سیدعلی اکبر صفوی
رضایتمندی دانشجویان از کیفیت آموزش مبتنی بر مغز
محبوبه فناخسرو
نقش سبک شناختی در برنامهنویسی: به سوی شخصیسازی یاددهی الکترونیکی برنامهنویسی
زهرا کریمی - لیلا صمیمی دهکردی - منیژه کاوه
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5