0% Complete
صفحه اصلی
/
هجدهمین کنفرانس ملی و دوازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
ابعاد پشتیبانی یادگیری الکترونیکی با قابلیت های هوش مصنوعی در آموزش سازمانی
نویسندگان :
عطا برزگری
1
فرهاد سراجی
2
1- دانشگاه تربیت مدرس
2- دانشگاه تهران
کلمات کلیدی :
یادگیری الکترونیکی،پشتیبانی آموزشی،هوش مصنوعی،آموزش سازمانی
چکیده :
این پژوهش با هدف بررسی ابعاد پشتیبانی هوش مصنوعی (AI) در آموزشهای الکترونیکی سازمانی و تحلیل چالشهای مرتبط با پیادهسازی آن انجام شده است. یادگیری الکترونیکی سازمانی بهعنوان ابزاری مؤثر برای توسعه منابع انسانی، با چالشهایی همچون کمبود تعاملات، محدودیت در شخصیسازی محتوا، و مشکلات ارزیابی پیشرفت مواجه است. هوش مصنوعی با تواناییهایی مانند تحلیل دادهها، یادگیری ماشین، و پردازش زبان طبیعی، امکان ارتقای کیفیت یادگیری و بهبود انگیزه کارکنان را فراهم میکند. یافتههای این پژوهش که با روش سنتزپژوهی انجام شده است، نشان میدهد AI میتواند از طریق شخصیسازی یادگیری، نظارت بر پیشرفت، تعاملات هوشمند، و تحلیل دادهها، تجربه یادگیری را بهبود بخشد. بااینحال، موانعی مانند کمبود زیرساختهای فنی، مقاومت فرهنگی و کمبود مهارتهای انسانی وجود دارد. ارائه آموزشهای جامع، بهبود زیرساختها و تقویت فرهنگ نوآوری از راهکارهای پیشنهادی این پژوهش است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Educational Escape Rooms: A Narrative Review of Design Frameworks in Higher Education
Leila Homayouni - Manoosh Mehrabi
تحلیل تکنیکها و پتانسیلهای آینده هوش مصنوعی و فناوریهای پیشرفته در بهبود فرآیند یاددهی و یادگیری الکترونیکی در صنایع و سازمان ها
زهرا اسدی
تأثیر تحقیق و توسعه بر توسعه یادگیری الکترونیکی در شرکتهای دانشبنیان و کارگاه های صنعتی ایران
مهلا افشارپور - مهشاد افشارپور
Design, implementation and evaluation of the effectiveness of training caregivers of Alzheimer's patients by micro-learning method.
Nima Rafiee - Manoosh Mehrabi - Zahra Karimian
The Impact of Microlearning on Employee Professional Development
Elham Akbari - Mobin Tatari
طراحی و اجرای برنامه درسی هوش مصنوعی برای کودکان خردسال: چیستی؟ چرایی؟ و چگونگی؟ در طراحی و اجرای برنامه درسی
سپیده عسکری - مهرانگیز علینژاد
Decoding Feedback in Online Learning: Five Theoretical Analogies and Their Implications
Zahra Zolfaghari - Abdollah Mehrfar - Zahra Karimian - Arash Bordbar
ارائه الگوی یادگیری معکوس: راهکاری برای آموزش زبان دوره اول متوسطه
زهرا طالب - زهرا پورقربان
Exploring Students' Attitudes and Usage of Artificial Intelligence in the Learning Process
Fatemeh Mohtashami - Yousef Mahdavinasab - Seyed Abdollah Ghasemtabar
Investigating Factors Contributing to Online Language Learning Success: Student Teachers’ Perspectives
Soraya Zafarpour - Mahboubeh Taghizadeh
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5