0% Complete
صفحه اصلی
/
هجدهمین کنفرانس ملی و دوازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
طراحی کارگاه آموزش حین خدمت برخط دستاوردمحور، محتوامحور، فعالیت محور، یادگیرنده و شبکه محور برای بهبود مهارت کارکنان دانشگاه
نویسندگان :
پریسا نقی خانی
1
1- دانشگاه پیام نور، تهران
کلمات کلیدی :
Vocational Training،Active Learning،Online Learning،Instructional Design
چکیده :
در این مقاله، به بررسی روشي نوین جهت طراحی کارگاههای آموزش ضمن خدمت به روش يادگيري الکترونيکي پرداخته میشود که با تمرکز بر دستاوردهای آموزشی، محتوای آموزشی، تعامل و فعالیتهای آموزشی به بهبود مهارتهای کارکنان دانشگاه منجر شود. هدف اصلی این تحقیق، ارتقاء کیفیت آموزش و افزایش بهرهوری کارکنان از طریق استفاده از فناوریهای نوین آموزشی است. روش مذکور بر اساس مدل دستور(دستاورد محور، طراحي سرفصل هاي آموزشي، تعامل محور، واحد و منابع آموزشي، رصد و ارزيابي نهايي) طراحي شده است که هر یک نقش مهمی در فرآیند یادگیری و توسعه مهارتهاي يادگيري الکترونيکي ایفا میکند. نتایج این تحقیق نشان میدهد که استفاده از روشهای الکترونیکی میتواند به طور قابل ملاحظهای به بهبود کیفیت آموزش و افزایش رضایت کارکنان از فرآیند یادگیری منجر شود و همین کارکنان به عنوان همکار مرکز یادگیری الکترونیکی در کنار وظيفه خود در دانشکده نقش کارشناس پشتيبان يادگيري الکترونيکي در دانشکدهها را ایفا می کنند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Online Platforms Evaluation: Scrutiny of Educational Websites of Teaching Grammar and Vocabulary
Zari Saeedi - Armin Tavakoli - Mahdi Rezaei - Akram Baniasadi
Revolutionizing Online Learning: The Role of Storytelling, Artificial Intelligence, and Emerging Technologies in Teaching Complex Engineering Concepts
Mohammad Moslemi - Saman Pirehbabi - Roghayeh Gavagsaz-Ghoachani - Matheepot Phattanasak
UnitJudge: a novel online automatic correction system for long programming practices by means of unit tests
Iván García-Magariño - Isabel Pita - Javier Arroyo - Marta López Fernández - Javier Bravo-Agapito - Clara Segura - Raquel Lacuesta Gilaberte
Exploring Students' Attitudes and Usage of Artificial Intelligence in the Learning Process
Fatemeh Mohtashami - Yousef Mahdavinasab - Seyed Abdollah Ghasemtabar
Learning Lessons from the UNITEL Project Module: Universities- Business Collaboration (An Overview and Some Experiences)
Seyed Komail Tayebi - Zahra Zamani
Design, implementation and evaluation of the effectiveness of training caregivers of Alzheimer's patients by micro-learning method.
Nima Rafiee - Manoosh Mehrabi - Zahra Karimian
الگوی آموزشی (آتما) بعنوان حلقه مفقوده بین دانشگاه و بازارکار
مهرانگیز علینژاد
آموزش تعاملی بیمه شخص ثالث: تجربهای نوین برای یادگیری موثر و عملی در صنعت بیمه
نازیلا حیدرنژاد - مینا فتاحی - مهدی صحرایی بیرانوند - سید احمد مصطفوی منتظزی - سیده فاطمه محمدی شیخ شبانی
ارائه یک مدل مفهومی آموزش الکترونیکی مبتنی بر متاورس
کریم پیمانی - الهام فراهانی - محمدهادی زاهدی
The Impact of Microlearning on Employee Professional Development
Elham Akbari - Mobin Tatari
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5