0% Complete
صفحه اصلی
/
هجدهمین کنفرانس ملی و دوازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
آموزش تعاملی بیمه شخص ثالث: تجربهای نوین برای یادگیری موثر و عملی در صنعت بیمه
نویسندگان :
نازیلا حیدرنژاد
1
مینا فتاحی
2
مهدی صحرایی بیرانوند
3
سید احمد مصطفوی منتظزی
4
سیده فاطمه محمدی شیخ شبانی
5
1- دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
3- دانشگاه شهید بهشتی
4- دانشگاه شهید بهشتی
5- دانشگاه تربیت مدرس
کلمات کلیدی :
آموزش تعاملی،بازی وارسازی،یادگیری مسئله محور،یادگیری
چکیده :
این گزارش تجربه عملی پیادهسازی یک دوره آموزشی تعاملی و بازیوارشده برای آموزش بیمه شخص ثالث در شرکت بیمه دی را تشریح میکند. دوره آموزشی از ترکیب موشن گرافیک، انیمیشنهای مسئلهمحور و تکنیکهای بازی وارسازی(Gamification) استفاده کرده است تا یادگیری را جذابتر و مؤثرتر کند. در این دوره، کارکنان و نمایندگان بیمه با استفاده از محتوای آموزشی متنوع و بازخوردهای فوری، دانش خود را در زمینه بیمه شخص ثالث ارتقاء دادند. این روش جدید باعث افزایش انگیزه، تعامل بیشتر و درک بهتر مفاهیم بیمهای در میان فراگیران شده است. تجربیات به دست آمده از این پروژه میتواند به عنوان یک الگو برای آموزشهای مشابه در سایر بخشهای صنعت بیمه مورد استفاده قرار گیرد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
الگوی یادگیری سازمانی با هوش مصنوعی مبتنی بر رویکرد یادگیری تعاملی
فرهاد شفیع پور مطلق
متاورس صنعتی ابزاری کارآمد برای آموزش، یادگیری و دستیابی به صنعت 5
طاهره مومنی - علی اشرفی
مقایسه اثربخشی روش های آموزشی سنتی، تعاملی و ترکیبی در بانک ملی ایران
محسن بیرامی - مجید دشتی رحمت آبادی - سارا لرستانی
Learning activities in online EFL classrooms through the lens of learning theories
Sadegh Hemmati Salekdeh - Jaleh Hassaskhah
دیدگاه دانشجویان در خصوص ویژگیهای بایسته اساتید برای بهبود مشارکت الکترونیکی کلاسهای مجازی
حبیب اله نادری - حامد میبودی
ارائه مدلی برای توسعه سیستم آموزشی مبتنی بر یادگیری ارتقاءیافته به کمک فناوری در مجتمع مس سرچشمه
سجاد رضائیان - قاسم سلیمی - سیدعلی اکبر صفوی
Educational Escape Rooms: A Narrative Review of Design Frameworks in Higher Education
Leila Homayouni - Manoosh Mehrabi
برگزاری دوره های زبان تخصصی ویژه پرسنل مجتمع مس سرچشمه رفسنجان
سحر عباسی سرداری - محمدرضا ابراهیم نژاد - مصطفی کیانی فر
Investigating the Impact of Game-Based Assessment on Exam Anxiety Among Third-Grade Students in Mathematics
Mohammad Reza Hasani - Fateme Javan - Yousef Mahdavi Nasab
طراحی محتوای CCDI دانشآموزی: چارچوبها، رویکردها و مدل بومیسازیشده
حسین رضائی استخروئیه
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5