0% Complete
صفحه اصلی
/
هجدهمین کنفرانس ملی و دوازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
Investigating the Affordances of Artificial Intelligence-driven Games in Learning Medical English
نویسندگان :
Saeed Khazaie
1
Abbas Saghaee
2
1- Isfahan University of Medical Sciences
2- University of Isfahan
کلمات کلیدی :
artificial intelligence،game،language learning،Medical English
چکیده :
The integration of Artificial Intelligence into game-based language learning modules has paved the way for simulating realities in classrooms of universities. However, the affordability of real-time simulation in English for medical Purposes learning has been under-researched. To conduct this interventional study with a non-cross-over design, 715 male and female students were recruited from universities of Asia and assigned randomly to experimental or control groups. To practice English for Medical Purposes skills, while in the experimental group conversations were made through mobile games with(out) real-time simulation, in the control group, the participants got into conversation through online tasks with(out) real-time simulation. Objective Structured Clinical Examinations were employed to assess the participants’ English for Medical Purposes learning. The results indicated significant differences in learning Medical English through real-time simulation in mobile games. Artificial Intelligence could also well-matched with mobile games and resulted in quite successful language learning.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
آسیب شناسی ارزشیابی یادگیرندگان در محیط های الکترونیکی: یک سنتزپژوهی
حامد عباسی کسانی - سعید شریفی رهنمو - فرهاد سراجی - مجید شریفی رهنمو
Investigating the Impact of Game-Based Assessment on Exam Anxiety Among Third-Grade Students in Mathematics
Mohammad Reza Hasani - Fateme Javan - Yousef Mahdavi Nasab
ارزشیابی کیفیت تدریس تلویزیونی درس ریاضی پایه پنجم ابتدایی از دیدگاه متخصصان آموزش
کیومرث تقی پور - پریا برزگر
Extracting the main aspects of E-learning readiness assessment for Iraqi universities
Yasser Kareem Al-Rikabi - Gholam Ali Montazer
Investigation of Teachers' Use of Information Technology in the Enhanced Learning-Teaching Process of Tenth-Grade Students (Case Study: Shahed Nadjmieh Girls' Vocational School)
Mehrshad Khosraviani - Zahra Shams - Mohammadreza Abbassian
Navigating Gamification in Language Education: Analyzing the Experiences of MA TEFL Students
Fatemeh Davardan - Mahboubeh Taghizadeh
تجارب زیسته دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان ازبه کارگیری هوش مصنوعی درآموزش
طاهره توانا - زهرا طالب
نقش تحلیل یادگیری در بهبود اثربخشی فرآیند آموزش شرکت بیمه دی: مطالعه ای کیفی
مهدی صحرائی بیرانوند - سید احمد مصطفوی منتظری
درس آموخته های سیاستی آموزش الکترونیکی در دوران همه گیری بیماری کووید- 19
غلامعلی منتظر - مریم علی اکبری - مهدیه فرازکیش
روشهای تعاملی در یاددهی و یادگیری الکترونیکی: حل مسئله با استفاده از برنامه اسکرچ
ابوالفضل رفیع پور - پویا کریمی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5