0% Complete
صفحه اصلی
/
شانزدهمین کنفرانس ملی و دهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
IDSOJ: An Intrusion Detection System in Online Judges for evaluating programming exercises
نویسندگان :
Sergio Alloza-García
1
Iván García-Magariño
2
Javier Bravo-Agapito
3
Raquel Lacuesta Gilaberte
4
1- Complutense University of Madrid
2- Complutense University of Madrid
3- Complutense University of Madrid
4- University of Zaragoza
کلمات کلیدی :
Cybersecurity،fair evaluation of students’ activities،intrusion detection system،online judge،teaching programming
چکیده :
IDSOJ is an intrusion detection system in the environment of a self-correcting online judge for programming student practices. This system detects the entry point of the different attacks that the students can carry out on the judge, informing the user with generated explanations about the mentioned attacks, as well as indicating several ways to combat or avoid them in the future. These attacks oscillate between access to the solutions of the practices of their colleagues, the possibility of changing the verdict of the judge or the date of submission (to approve suspended or not presented practices) and identity theft of a user with teacher role, among others. This paper presents the characteristics of the IDSOJ and shows the results obtained with it.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
An analytical comparison of four education models: a faculty's and student's perspective
Taghi Javdani Gandomani - Mina Ziaei Nafchi
آسیب شناسی ارزشیابی یادگیرندگان در محیط های الکترونیکی: یک سنتزپژوهی
حامد عباسی کسانی - سعید شریفی رهنمو - فرهاد سراجی - مجید شریفی رهنمو
Ethical Framework for the Application of Intelligent Systems in Iranian Universities
Sajjad Saed - Gholam Ali Montazer - Kamand Kalashi - Sajedeh Olyaee
بررسی دانش، نگرش و توانایی اساتید در استفاده از هوش مصنوعی در تدریس و یادگیری و پژوهش
سیدامین عظیمی
ارزیابی محتواهای الکترونیکی در آموزش عالی براساس عناصر و ترکیب بندی بصری
مریم مومنی رق آبادی - مهرانگیز علینژاد - بدرالسادات دانشمند
Design, implementation and evaluation of the effectiveness of training caregivers of Alzheimer's patients by micro-learning method.
Nima Rafiee - Manoosh Mehrabi - Zahra Karimian
Improving Children’s Brushing Habits: The Role of E-Learning in Oral Health Education
Seyyed Najmuddin Amirshah Karmi - Asma Yazdi - Firoozeh Alavian
آموزش تعاملی بیمه شخص ثالث: تجربهای نوین برای یادگیری موثر و عملی در صنعت بیمه
نازیلا حیدرنژاد - مینا فتاحی - مهدی صحرایی بیرانوند - سید احمد مصطفوی منتظزی - سیده فاطمه محمدی شیخ شبانی
رضایتمندی دانشجویان از کیفیت آموزش مبتنی بر مغز
محبوبه فناخسرو
Knowledge and Strategies for Online Classroom Management: TEFL Faculty Insights
Sahar Amirkhani - Mahboubeh Taghizadeh
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5