0% Complete
صفحه اصلی
/
هجدهمین کنفرانس ملی و دوازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
Gamification plays a role! enhancing the collaborative decision-making skills and strategic thinking abilities of employees
نویسندگان :
Zahra Vatankhah
1
Nasrin Mohammadhasani
2
Yousef Mahdavi Nasab
3
1- Kharazmi university, Tehran, Iran.
2- Kharazmi university, Tehran, Iran.
3- Kharazmi university, Tehran, Iran.
کلمات کلیدی :
Action research،,gamification،collaborative decision-making،strategic thinking
چکیده :
The study explores the impact of gamification on enhancing collaborative decision-making and strategic thinking skills among APP Company employees. Utilizing an action research methodology, the research involved 16 participants who engaged in a structured hidden role card game designed to simulate decision-making scenarios, allowing both skills assessment and practical application. The research tools consisted of semi-structured interviews and questionnaires created by the researcher, focusing on collaborative decision-making skills and strategic thinking, which were designed based on existing literature and foundational principles. Results indicated a significant improvement in the employees' decision-making skills and strategic thinking as a result of the gamified intervention
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی دانش، نگرش و توانایی اساتید در استفاده از هوش مصنوعی در تدریس و یادگیری و پژوهش
سیدامین عظیمی
فریم ورک بازی سازی آموزش سازمانی IGAL (Integrated gamification for Adults Learning)
نوشین لطفی - محمدرضا ابراهیم نژاد
A study of the relationship between verbal immediacy and cognitive engagement in online learning
Seyed Abdollah Ghasemtabar - Seyed Amir Ghasemtabar - Yousef Mahdavinasab
تجارب زیسته دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان ازبه کارگیری هوش مصنوعی درآموزش
طاهره توانا - زهرا طالب
نقشآفرینی واحدهای منابع انسانی در پذیرش مسئولانه هوش مصنوعی و اهمیت آن در یادگیری و توسعه کارکنان: یک ضرورت استراتژیک
حسین بارانی بیرانوند - عرفان جوهری
طراحی کارگاه آموزش حین خدمت برخط دستاوردمحور، محتوامحور، فعالیت محور، یادگیرنده و شبکه محور برای بهبود مهارت کارکنان دانشگاه
پریسا نقی خانی
Educational Escape Rooms: A Narrative Review of Design Frameworks in Higher Education
Leila Homayouni - Manoosh Mehrabi
طراحی محتوای CCDI دانشآموزی: چارچوبها، رویکردها و مدل بومیسازیشده
حسین رضائی استخروئیه
Investigating the Impact of Game-Based Assessment on Exam Anxiety Among Third-Grade Students in Mathematics
Mohammad Reza Hasani - Fateme Javan - Yousef Mahdavi Nasab
تحلیلی روانسنجی بر عوامل موثر بر مشارکت اعضای هیات علمی در توسعه دوره های موک از نظر خبرگان آموزش الکترونیکی دانشگاههای علوم پزشکی
زهرا کریمیان - الهه شجاعی - مریم غلامی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5