0% Complete
صفحه اصلی
/
هجدهمین کنفرانس ملی و دوازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
الگوی یادگیری سازمانی با هوش مصنوعی مبتنی بر رویکرد یادگیری تعاملی
نویسندگان :
فرهاد شفیع پور مطلق
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات
کلمات کلیدی :
یادگیری سازمانی،الگو،یادگیری تعاملی،هوش مصنوعی
چکیده :
هدف این پژوهش ارائه الگوی یادگیری سازمانی با هوش مصنوعی مبتنی بر رویکرد یادگیری تعاملی بوده است.روش پژوهش از حیث هدف کاربردی و از لحاظ روش کیفی از نوع نظریه داده بنیاد(اشتراس و کوربین) صورت پذیرفت.میدان پژوهش مشتمل بر کلیه مدیران آموزش سازمانهای صنعتی مورچه خورت اصفهان و مدیران فناوری سازمانهای یاد شده و شیوه نمونه گیری به صورت هدفمند-گلوله برفی تا حد اشباع نظری به تعداد 21 نفر قرار گرفت.ابزار پژوهش مصاحبه عمیق و تجزیه و تحلیل اطلاعات به شیوه کُد گُذاری باز، کُدگذاری محوری، و کُدگذاری انتخابی انجام شد. بطور کلی نتایج نشان داد، شرایط علّی(تحلیل نیازها،متناسب سازی یادگیری سازمانی، برنامه ریزی راهبردی، دردسترس پذیری منابع یادگیری، دسترسی به اطلاعات، پیش بینی نرخ پیشرفت سازمانی، بهبود دانش سازمانی، برگزاری جلسات فناورانه، عینی سازی یادگیری، یادگیری تعاملی،بهینه سازی فعالیت های سازمانی)؛ شرایط زمینه ای(نظام ارزشیابی و نظام انگیزشی برای کارکنان)، شرایط راهبردی( تسلط به استفاده از پلتفرم های یادگیری،تسهیل گری یادگیری، چندرسانه ای کردن یادگیری وآسیب شناسی شیوه های تولید و هزینه کردها)، شرایط مداخله ای( رایگان نبودن ابزارهای هوش مصنوعی، و نابرابری فرصت های یادگیری برای کارکنان) و شرایط پیامدی( بهبود نرخ پذیرش یادگیری سازمانی،توسعه یادگیری سازمانی خلاقانه، بهبود تجربیات یادگیری سازمانی) است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Learning Lessons from the UNITEL Project Module: Universities- Business Collaboration (An Overview and Some Experiences)
Seyed Komail Tayebi - Zahra Zamani
تأثیر یادگیری الکترونیکی سازمانی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجیگری ظرفیت جذب در مجتمع مس سونگون
طاهر اصلانی
الگوی یادگیری سازمانی با هوش مصنوعی مبتنی بر رویکرد یادگیری تعاملی
فرهاد شفیع پور مطلق
Interactivity Variable in the Process of Online Gaming: The Scrutiny of Its Role in Learning English Vocabulary via Tech Platforms
Zari Saeedi - Mahdi Rezaei - Hossein Bagheri
الگوی آموزشی (آتما) بعنوان حلقه مفقوده بین دانشگاه و بازارکار
مهرانگیز علینژاد
آموزش تعاملی بیمه شخص ثالث: تجربهای نوین برای یادگیری موثر و عملی در صنعت بیمه
نازیلا حیدرنژاد - مینا فتاحی - مهدی صحرایی بیرانوند - سید احمد مصطفوی منتظزی - سیده فاطمه محمدی شیخ شبانی
Gamification and Virtual Reality for Teaching Power Electronics: Boost Converter Simulation and Learning Outcomes
Seyed Ali Alenabi - Roghayeh Gavagsaz-Ghoachani - Matheepot Phattanasak - Serge Pierfederici
کاربرد واقعیتافزوده در آموزش علوم تجربی مقطع دبستان
هانیه زکیخانی - نسترن زنجانی - زهرا عسکرینژاد امیری
آموزش مبتنی بر فنآوری جهت رشته های مهندسی با تکیه بر دوقلوی دیجیتال
محمدحسن جانفشان
آسیب شناسی آموزش مجازی درس تربیت بدنی در عصر زیست کرونا
سعید شریفی رهنمو - مرتضی شاهمرادی - مجید شریفی رهنمو
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5