0% Complete
صفحه اصلی
/
هجدهمین کنفرانس ملی و دوازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
الگوی یادگیری سازمانی با هوش مصنوعی مبتنی بر رویکرد یادگیری تعاملی
نویسندگان :
فرهاد شفیع پور مطلق
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات
کلمات کلیدی :
یادگیری سازمانی،الگو،یادگیری تعاملی،هوش مصنوعی
چکیده :
هدف این پژوهش ارائه الگوی یادگیری سازمانی با هوش مصنوعی مبتنی بر رویکرد یادگیری تعاملی بوده است.روش پژوهش از حیث هدف کاربردی و از لحاظ روش کیفی از نوع نظریه داده بنیاد(اشتراس و کوربین) صورت پذیرفت.میدان پژوهش مشتمل بر کلیه مدیران آموزش سازمانهای صنعتی مورچه خورت اصفهان و مدیران فناوری سازمانهای یاد شده و شیوه نمونه گیری به صورت هدفمند-گلوله برفی تا حد اشباع نظری به تعداد 21 نفر قرار گرفت.ابزار پژوهش مصاحبه عمیق و تجزیه و تحلیل اطلاعات به شیوه کُد گُذاری باز، کُدگذاری محوری، و کُدگذاری انتخابی انجام شد. بطور کلی نتایج نشان داد، شرایط علّی(تحلیل نیازها،متناسب سازی یادگیری سازمانی، برنامه ریزی راهبردی، دردسترس پذیری منابع یادگیری، دسترسی به اطلاعات، پیش بینی نرخ پیشرفت سازمانی، بهبود دانش سازمانی، برگزاری جلسات فناورانه، عینی سازی یادگیری، یادگیری تعاملی،بهینه سازی فعالیت های سازمانی)؛ شرایط زمینه ای(نظام ارزشیابی و نظام انگیزشی برای کارکنان)، شرایط راهبردی( تسلط به استفاده از پلتفرم های یادگیری،تسهیل گری یادگیری، چندرسانه ای کردن یادگیری وآسیب شناسی شیوه های تولید و هزینه کردها)، شرایط مداخله ای( رایگان نبودن ابزارهای هوش مصنوعی، و نابرابری فرصت های یادگیری برای کارکنان) و شرایط پیامدی( بهبود نرخ پذیرش یادگیری سازمانی،توسعه یادگیری سازمانی خلاقانه، بهبود تجربیات یادگیری سازمانی) است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Homogeneous Grouping of e-Learners based on Felder-Silverman Model of their Learning Style
Gholamali Montazer
ارائه الگوی یادگیری معکوس: راهکاری برای آموزش زبان دوره اول متوسطه
زهرا طالب - زهرا پورقربان
بررسی نقش شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بر یادگیری الکترونیکی دانش آموزان در جهت کاهش قلدری سایبری(مورد مطالعه: دانش آموزان پسر مقطع دوم دبیرستان شهر تهران)
مهری حسنوند - زهرا طالب
مقایسه معماری پداگوژیک شبکه اجتماعی دانشآموزی (شاد) با سامانههای مدیریت یادگیری مورداستفاده در مدارس کشورهای توسعهیافته و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن
سید علی خالقی نژاد
The Effect of AI-based Feedback Provision on Iranian EFL Learners’ Writing Performance and their Attitude
Mina Seifi - Mahdi Mahmodi
بررسی تاثیر شبکههای اجتماعی و محیطهای مجازی بر یادگیری الکترونیکی: فرصتها، چالشها و پیامدهای آموزشی
طاهره یزدی نژاد - الهام اکبری
Learning activities in online EFL classrooms through the lens of learning theories
Sadegh Hemmati Salekdeh - Jaleh Hassaskhah
The Student-Centered Approach - A Journey from Perspective to Culture
Ralph Sonntag - Laura Seiffert
مقایسه اثربخشی روش های آموزشی سنتی، تعاملی و ترکیبی در بانک ملی ایران
محسن بیرامی - مجید دشتی رحمت آبادی - سارا لرستانی
AI and the Future of Higher Education: A Guide for Policymakers
Badrosadat Nategholeslam Shirazi - Ali Akbar Safavi
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5