0% Complete
صفحه اصلی
/
شانزدهمین کنفرانس ملی و دهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
آموزش مبتنی بر فنآوری جهت رشته های مهندسی با تکیه بر دوقلوی دیجیتال
نویسندگان :
محمدحسن جانفشان
1
1- دانشگاه شیراز
کلمات کلیدی :
آزمایشگاههای از راه دور
چکیده :
با رشد روز افزون تکنولوژی و راه های ارتباطی و پیشرفت های صنعت، نیاز به تحول در روش ها و ابزار های فنآورانه آموزشی بدیهی می نماید. در این مقاله ضمن مروری بر تحولات در صنعت و نیازهای مهارتی مرتبط، به تعریف و بررسی چارچوبی از این روش های جدید آموزش و نحوه پیاده سازی آن ها خواهیم پرداخت. در ادامه با توجه به اهمیت آزمایشگاه ها خصوصا در رشته های مهندسی به موضوع آزمایشگاه های مجازی و از راه دور اشاره می گردد. موضوع و مفهوم دوقلوی دیجیتال بطور خاص مورد بحث واقع می گردد و لزوم تحول در آزمایشگاه های مجازی و از راه دور با تکیه بر کاربردهای دوقلوی دیجیتال مورد تأکید قرار می گیرد. در انتها نیز به برخی چالش ها و توصیه های عملی مرتبط اشاره خواهد شد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
IDSOJ: An Intrusion Detection System in Online Judges for evaluating programming exercises
Sergio Alloza-García - Iván García-Magariño - Javier Bravo-Agapito - Raquel Lacuesta Gilaberte
Improving Children’s Brushing Habits: The Role of E-Learning in Oral Health Education
Seyyed Najmuddin Amirshah Karmi - Asma Yazdi - Firoozeh Alavian
ارائه الگوی یادگیری معکوس: راهکاری برای آموزش زبان دوره اول متوسطه
زهرا طالب - زهرا پورقربان
Revolutionizing Online Learning: The Role of Storytelling, Artificial Intelligence, and Emerging Technologies in Teaching Complex Engineering Concepts
Mohammad Moslemi - Saman Pirehbabi - Roghayeh Gavagsaz-Ghoachani - Matheepot Phattanasak
آموزش تعاملی بیمه شخص ثالث: تجربهای نوین برای یادگیری موثر و عملی در صنعت بیمه
نازیلا حیدرنژاد - مینا فتاحی - مهدی صحرایی بیرانوند - سید احمد مصطفوی منتظزی - سیده فاطمه محمدی شیخ شبانی
مقایسه اثربخشی روش های آموزشی سنتی، تعاملی و ترکیبی در بانک ملی ایران
محسن بیرامی - مجید دشتی رحمت آبادی - سارا لرستانی
معیارهای ارزیابی کیفیت آموزشی موسسات آموزش الکترونیکی غیرانتفاعی الکترونیکی
فرهاد سراجی
طراحی محتوای CCDI دانشآموزی: چارچوبها، رویکردها و مدل بومیسازیشده
حسین رضائی استخروئیه
Investigating the Impact of Game-Based Assessment on Exam Anxiety Among Third-Grade Students in Mathematics
Mohammad Reza Hasani - Fateme Javan - Yousef Mahdavi Nasab
Remote laboratories for practical experiments on renewable energies at European universities
Susanna Correnti - Luca Del Zotto - Enrico Bocci - Ilaria Reggiani - Arturo Lavalle
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5