0% Complete
صفحه اصلی
/
هجدهمین کنفرانس ملی و دوازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
طراحی پلتفرم یادگیری الکترونیکی برای مدیریت ریسک در زنجیره تأمین صنعت مس
نویسندگان :
سیدمصطفی سیدباقری شریف آباد
1
رضا مرتضایی نژاد میمندی
2
1- شرکت ملی صنایع مس ایران
2- شرکت ملی صنایع مس ایران
کلمات کلیدی :
زنجیره تأمین صنعت مس،شبیهسازی آموزشی،مدیریت ریسک،یادگیری الکترونیکی
چکیده :
مدیریت ریسک در زنجیره تأمین صنعت مس، بهویژه در مجتمعهایی مانند مس سرچشمه، به دلیل پیچیدگی فرآیندها، نوسانات بازار و چالشهای زیستمحیطی، از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به نیاز روزافزون به آموزشهای کارآمد برای شناسایی و مدیریت این ریسکها، این مقاله به طراحی یک پلتفرم یادگیری الکترونیکی برای بهبود مدیریت ریسک در زنجیره تأمین صنعت مس میپردازد. پلتفرم پیشنهادی شامل بخشهای آموزشی تعاملی، شبیهسازی سناریوهای واقعی، و ابزارهای ارزیابی عملکرد است که به کارکنان و مدیران کمک میکند تا مهارتهای خود را در شناسایی، تحلیل و کاهش ریسکها بهبود بخشند. این پلتفرم با استفاده از فناوریهای نوین مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، محتوای آموزشی شخصیسازیشده ارائه میدهد و از شبیهسازیهای پیشرفته برای آموزش عملی بهره میبرد. نتایج پیشبینیشده نشان میدهد که استفاده از این پلتفرم میتواند منجر به کاهش خطاهای انسانی، افزایش بهرهوری، و بهبود پایداری زنجیره تأمین شود. این مقاله همچنین به چالشهای پیادهسازی این پلتفرم، از جمله نیاز به زیرساختهای فنی و تغییرات فرهنگی در سازمانها، پرداخته و راهکارهایی برای غلبه بر این چالشها ارائه میدهد. پلتفرم پیشنهادی میتواند الگویی برای سایر صنایع معدنی و تولیدی نیز باشد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
آموزش تعاملی بیمه شخص ثالث: تجربهای نوین برای یادگیری موثر و عملی در صنعت بیمه
نازیلا حیدرنژاد - مینا فتاحی - مهدی صحرایی بیرانوند - سید احمد مصطفوی منتظزی - سیده فاطمه محمدی شیخ شبانی
Knowledge and Strategies for Online Classroom Management: TEFL Faculty Insights
Sahar Amirkhani - Mahboubeh Taghizadeh
کاربرد واقعیتافزوده در آموزش علوم تجربی مقطع دبستان
هانیه زکیخانی - نسترن زنجانی - زهرا عسکرینژاد امیری
The Effect of AI-based Feedback Provision on Iranian EFL Learners’ Writing Performance and their Attitude
Mina Seifi - Mahdi Mahmodi
طراحی و اجرای برنامه درسی هوش مصنوعی برای کودکان خردسال: چیستی؟ چرایی؟ و چگونگی؟ در طراحی و اجرای برنامه درسی
سپیده عسکری - مهرانگیز علینژاد
بررسی اثربخشی محتوای چند رسانه ای مدرس ساخته درس زبان انگلیسی در دوران پاندمی کوید 19
زهرا کریمیان - لاله خجسته
Adoption of Chatbots in Higher Education: Global Insights and Recommendations for Iran
Kamand Kalashi - Gholam Ali Montazer - Sajjad Saed - Sajedeh Olyaee
کاربرد فناوریهای واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) در یادگیری و یاددهی تاریخ هنر: بازسازی آثار هنری در محیطهای الکترونیکی
مرضیه قاسمی - مهدی خسروی
AI-Powered Recommendation Systems in Corporate E-Learning
Ali Aghasi - Mehdi Khosravi
طراحی کارگاه آموزش حین خدمت برخط دستاوردمحور، محتوامحور، فعالیت محور، یادگیرنده و شبکه محور برای بهبود مهارت کارکنان دانشگاه
پریسا نقی خانی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5