0% Complete
صفحه اصلی
/
شانزدهمین کنفرانس ملی و دهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
بررسی اثربخشی محتوای چند رسانه ای مدرس ساخته درس زبان انگلیسی در دوران پاندمی کوید 19
نویسندگان :
زهرا کریمیان
1
لاله خجسته
2
1- دانشگاه علوم پزشکی شیراز
2- دانشگاه علوم پزشکی شیراز
کلمات کلیدی :
محتوای الکترونیکی،زبان انگلیسی،چندرسانه ای،دانشجو،پاندمی،اثربخشی
چکیده :
در دوران پاندمی کوید 19 دسترسی به کلاس های حضوری امکان پذیر نبود و آموزش از طریق محیط های آنلاین ارائه شد. یکی از شیوه های متداول در انتقال محتوا، استفاده از چندرسانه ای ها بود. یکی از دروس پرکاربرد و دارای مخاطبین زیاد، دروس عمومی به ویژه زبان انگلیسی است. تحقیق حاضر به بررسی اثربخشی کیفیت محتواهای الکترونیکی محقق ساخته زبان انگلیسی از دیدگاه دانشجویان می پردازد. تحقیق به شیوه پیمایشی و بر روی 610 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز که درس زبان انگلیسی را در دو ترم مصادف با کرونا تجربه کردند انجام شد. ابزار تحقیق پرسشنامه محقق ساخته در مقیاس لیکرت شش گزینه ای بود. نتایج نشان داد اغلب مولفه ها از دیدگاه دانشجویان اثر بخش بود و نتایج به تفکیک جنسیت، دانشکده، رشته، مقطع، گروه سنی، دسترسی به امکانات و تجهیزات تفاوت معنادار داشت. محتواهای الکترونیکی به لحاظ انعطاف پذیری و امکان تمرین و تکرار با استقبال دانشجویان مواجه شدند و رعایت جنبه های تعاملی در تولید، می تواند اثربخشی آن را افزایش دهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
IDSOJ: An Intrusion Detection System in Online Judges for evaluating programming exercises
Sergio Alloza-García - Iván García-Magariño - Javier Bravo-Agapito - Raquel Lacuesta Gilaberte
بررسی تاثیر روشهای نوین آموزشی در آموزش کنترلکنندههای منطقی برنامهپذیر به پرسنل صنعت مس
محدثه قیاسی - روح الله زین الدینی - محدثه ابراهیمی
ارزیابی محتواهای الکترونیکی در آموزش عالی براساس عناصر و ترکیب بندی بصری
مریم مومنی رق آبادی - مهرانگیز علینژاد - بدرالسادات دانشمند
تشخیص سطح توجه و تعامل یادگیرندگان در کلاس های بر خط با استفاده از شبکه های عصبی
هانیه موسی علی - امید فاطمی
چالش ها وچشم اندازهای به کارگیری اینترنت اشیادرآموزش وپروش
فاطمه السادات فاطمیون عقدا - امیر فروزنده
روند تغییرات در مهارتهای مورد نیاز برای انطباق با صنعت 4.0 در یک دهه گذشته و رسالت دانشگاههای آینده
مصیب بامری - قاسم سلیمی - سید علی اکبر صفوی
ابعاد پشتیبانی یادگیری الکترونیکی با قابلیت های هوش مصنوعی در آموزش سازمانی
عطا برزگری - فرهاد سراجی
روشهای تعاملی در یاددهی و یادگیری الکترونیکی: حل مسئله با استفاده از برنامه اسکرچ
ابوالفضل رفیع پور - پویا کریمی
UnitJudge: a novel online automatic correction system for long programming practices by means of unit tests
Iván García-Magariño - Isabel Pita - Javier Arroyo - Marta López Fernández - Javier Bravo-Agapito - Clara Segura - Raquel Lacuesta Gilaberte
ارائه مدلی مبتنی بر یادگیری با استفاده از هوش مصنوعی جهت بالابردن بهره وری بازدیدهای علمی در شرکت صنایع مس ایران
سیدمحمد ناصر حسینی - رضا خواجه حسنی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5