0% Complete
صفحه اصلی
/
شانزدهمین کنفرانس ملی و دهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
بررسی اثربخشی محتوای چند رسانه ای مدرس ساخته درس زبان انگلیسی در دوران پاندمی کوید 19
نویسندگان :
زهرا کریمیان
1
لاله خجسته
2
1- دانشگاه علوم پزشکی شیراز
2- دانشگاه علوم پزشکی شیراز
کلمات کلیدی :
محتوای الکترونیکی،زبان انگلیسی،چندرسانه ای،دانشجو،پاندمی،اثربخشی
چکیده :
در دوران پاندمی کوید 19 دسترسی به کلاس های حضوری امکان پذیر نبود و آموزش از طریق محیط های آنلاین ارائه شد. یکی از شیوه های متداول در انتقال محتوا، استفاده از چندرسانه ای ها بود. یکی از دروس پرکاربرد و دارای مخاطبین زیاد، دروس عمومی به ویژه زبان انگلیسی است. تحقیق حاضر به بررسی اثربخشی کیفیت محتواهای الکترونیکی محقق ساخته زبان انگلیسی از دیدگاه دانشجویان می پردازد. تحقیق به شیوه پیمایشی و بر روی 610 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز که درس زبان انگلیسی را در دو ترم مصادف با کرونا تجربه کردند انجام شد. ابزار تحقیق پرسشنامه محقق ساخته در مقیاس لیکرت شش گزینه ای بود. نتایج نشان داد اغلب مولفه ها از دیدگاه دانشجویان اثر بخش بود و نتایج به تفکیک جنسیت، دانشکده، رشته، مقطع، گروه سنی، دسترسی به امکانات و تجهیزات تفاوت معنادار داشت. محتواهای الکترونیکی به لحاظ انعطاف پذیری و امکان تمرین و تکرار با استقبال دانشجویان مواجه شدند و رعایت جنبه های تعاملی در تولید، می تواند اثربخشی آن را افزایش دهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
The effect of competing-based serious game on students' learning and academic engagement in writing course (Case study: serious Norland game)
Reza Hajihaji - Yusuf Mahdavi nasab - Abdullah Qasim Tabar
Investigation of Teachers' Use of Information Technology in the Enhanced Learning-Teaching Process of Tenth-Grade Students (Case Study: Shahed Nadjmieh Girls' Vocational School)
Mehrshad Khosraviani - Zahra Shams - Mohammadreza Abbassian
Interactivity Variable in the Process of Online Gaming: The Scrutiny of Its Role in Learning English Vocabulary via Tech Platforms
Zari Saeedi - Mahdi Rezaei - Hossein Bagheri
Improving Children’s Brushing Habits: The Role of E-Learning in Oral Health Education
Seyyed Najmuddin Amirshah Karmi - Asma Yazdi - Firoozeh Alavian
نقشآفرینی واحدهای منابع انسانی در پذیرش مسئولانه هوش مصنوعی و اهمیت آن در یادگیری و توسعه کارکنان: یک ضرورت استراتژیک
حسین بارانی بیرانوند - عرفان جوهری
تحلیل تکنیکها و پتانسیلهای آینده هوش مصنوعی و فناوریهای پیشرفته در بهبود فرآیند یاددهی و یادگیری الکترونیکی در صنایع و سازمان ها
زهرا اسدی
بررسی اثربخشی محتوای چند رسانه ای مدرس ساخته درس زبان انگلیسی در دوران پاندمی کوید 19
زهرا کریمیان - لاله خجسته
Online Platforms Evaluation: Scrutiny of Educational Websites of Teaching Grammar and Vocabulary
Zari Saeedi - Armin Tavakoli - Mahdi Rezaei - Akram Baniasadi
طراحی و اجرای برنامه درسی هوش مصنوعی برای کودکان خردسال: چیستی؟ چرایی؟ و چگونگی؟ در طراحی و اجرای برنامه درسی
سپیده عسکری - مهرانگیز علینژاد
Design and Development of Virtual Reality-based IELTS Speaking Module Simulator
S. Susan Marandi - Maryam Safdari - Tricia Thrasher
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5