0% Complete
صفحه اصلی
/
شانزدهمین کنفرانس ملی و دهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
مقایسه معماری پداگوژیک شبکه اجتماعی دانشآموزی (شاد) با سامانههای مدیریت یادگیری مورداستفاده در مدارس کشورهای توسعهیافته و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن
نویسندگان :
سید علی خالقی نژاد
1
1- سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش
کلمات کلیدی :
سيستم يادگيري الكترونيكي،كاربرپسندي،شبكه اجتماعي دانشآموزی (شاد)،،سیستمهای مديريت يادگيري بینالمللی
چکیده :
اين مطالعه باهدف مقايسه معماری پداگوژيك شاد با سامانههای مديريت يادگيري گوگل كلاس روم، اسكولوژي، مودل و ادمادو و ارائه راهكارهايي براي بهبود آن صورتگرفته است. از مصاحبه كيفي و گسترهپژوهي بهعنوان روش پژوهش استفاده شده است. تحليل دادهها از طريق تحليل تماتيك نشان داد كه سامانه شاد برخلاف سامانههای بینالمللی كاربرپسند نيست؛ در قياس با سامانههای بینالمللی قادر نیست كه امكانات آزمايشگاه مجازي، برنامه انيميشن، برنامه شبیهسازی، بحث آنلاین، لينك وبسايت و اعلاميه، و كتابخانه مجازي را براي دسترسي به فرصتهای يادگيري فراهم آورد؛ در زمينه يادگيري مشاركتي برخلاف سامانههای بینالمللی بهجای فضاهاي شبکهای و گفتگو مدار بر کانالهای ارتباطي یکسویه متمركز بوده است؛ و برخلاف سامانههای بینالمللی از امكانات لازم براي پوشش اشكال مختلف سنجش مشاركتي، کارپوشه و سنجش عملكردي برخوردار نيست.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Enhancing Online English Teaching: A Systematic Literature Review
Fatemeh Takallou
Gamification and Virtual Reality for Teaching Power Electronics: Boost Converter Simulation and Learning Outcomes
Seyed Ali Alenabi - Roghayeh Gavagsaz-Ghoachani - Matheepot Phattanasak - Serge Pierfederici
Learning activities in online EFL classrooms through the lens of learning theories
Sadegh Hemmati Salekdeh - Jaleh Hassaskhah
تأثیر یادگیری الکترونیکی سازمانی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجیگری ظرفیت جذب در مجتمع مس سونگون
طاهر اصلانی
روشهای تعاملی در یاددهی و یادگیری الکترونیکی: حل مسئله با استفاده از برنامه اسکرچ
ابوالفضل رفیع پور - پویا کریمی
تأثیر بازی گونه سازی بر علاقه و اشتیاق به یادگیری
احسان افضلی - مهرانگیز علی نژاد - بدرالسادات دانشمند
گزارش یک تجربه موفق : آموزش ابزارهای آزمون ساز مبتنی بر هوش مصنوعی در دانشجویان مقطع کارشناسی رشته بهداشت مدارس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1403
بهاره قوامی حسین پور
بررسی اثربخشی محتوای چند رسانه ای مدرس ساخته درس زبان انگلیسی در دوران پاندمی کوید 19
زهرا کریمیان - لاله خجسته
کاربرد فناوریهای واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) در یادگیری و یاددهی تاریخ هنر: بازسازی آثار هنری در محیطهای الکترونیکی
مرضیه قاسمی - مهدی خسروی
Remote laboratories for practical experiments on renewable energies at European universities
Susanna Correnti - Luca Del Zotto - Enrico Bocci - Ilaria Reggiani - Arturo Lavalle
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5