0% Complete
صفحه اصلی
/
شانزدهمین کنفرانس ملی و دهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
مقایسه معماری پداگوژیک شبکه اجتماعی دانشآموزی (شاد) با سامانههای مدیریت یادگیری مورداستفاده در مدارس کشورهای توسعهیافته و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن
نویسندگان :
سید علی خالقی نژاد
1
1- سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش
کلمات کلیدی :
سيستم يادگيري الكترونيكي،كاربرپسندي،شبكه اجتماعي دانشآموزی (شاد)،،سیستمهای مديريت يادگيري بینالمللی
چکیده :
اين مطالعه باهدف مقايسه معماری پداگوژيك شاد با سامانههای مديريت يادگيري گوگل كلاس روم، اسكولوژي، مودل و ادمادو و ارائه راهكارهايي براي بهبود آن صورتگرفته است. از مصاحبه كيفي و گسترهپژوهي بهعنوان روش پژوهش استفاده شده است. تحليل دادهها از طريق تحليل تماتيك نشان داد كه سامانه شاد برخلاف سامانههای بینالمللی كاربرپسند نيست؛ در قياس با سامانههای بینالمللی قادر نیست كه امكانات آزمايشگاه مجازي، برنامه انيميشن، برنامه شبیهسازی، بحث آنلاین، لينك وبسايت و اعلاميه، و كتابخانه مجازي را براي دسترسي به فرصتهای يادگيري فراهم آورد؛ در زمينه يادگيري مشاركتي برخلاف سامانههای بینالمللی بهجای فضاهاي شبکهای و گفتگو مدار بر کانالهای ارتباطي یکسویه متمركز بوده است؛ و برخلاف سامانههای بینالمللی از امكانات لازم براي پوشش اشكال مختلف سنجش مشاركتي، کارپوشه و سنجش عملكردي برخوردار نيست.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Promoting Learner Engagement and Enhancing Willingness to Communicate: A Project-based VR-assisted Course
S. Susan Marandi - Fatemeh Saneie Kashanifar
مطالعه تطبیقی برنامه درسی استیم در آموزش و پرورش کشور آمریکا و ارائه پیشنهاداتی برای ایران
مینا طرشتی نژاد - زهرا طالب
چارچوب نظری و راهکارهای عملی برای توسعه هوشمصنوعی در آموزش و پرورش ایران
معصومه دانیالی
آموزش آنلاین و پدیده زوم دیسمورفیا در پنجره های مجازی؛ بررسی تاثیر خودکارامدی و نگرانی از بدشکلی در دانشجویان علوم پزشکی
زهرا کریمیان - لیلی مصلی نژاد
Investigating Usage and Attitudes Toward Artificial Intelligence Among Employees in a Communication Organization
Mohammad Reza Hasani - Fateme Mohtashami - Yousef Mahdavi Nasab
Analysis of Teaching and Learning in Moodle with the Help of Visualization with Power BI: Case Study of e-Learning Course of University of Tehran
Ali Khojastehfar - Seyyed Saeed Safai - Hossein Sabouri Abarbekouh - Omid Fatemi
نقش تحلیل یادگیری در بهبود اثربخشی فرآیند آموزش شرکت بیمه دی: مطالعه ای کیفی
مهدی صحرائی بیرانوند - سید احمد مصطفوی منتظری
UnitJudge: a novel online automatic correction system for long programming practices by means of unit tests
Iván García-Magariño - Isabel Pita - Javier Arroyo - Marta López Fernández - Javier Bravo-Agapito - Clara Segura - Raquel Lacuesta Gilaberte
رضایتمندی دانشجویان از کیفیت آموزش مبتنی بر مغز
محبوبه فناخسرو
Learning activities in online EFL classrooms through the lens of learning theories
Sadegh Hemmati Salekdeh - Jaleh Hassaskhah
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5