0% Complete
صفحه اصلی
/
هجدهمین کنفرانس ملی و دوازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
بهینه سازی آموزش زبان انگلیسی در صنایع: مطالعه موردی مجتمع مس سرچشمه
نویسندگان :
نجمه محمدی زاد
1
محمدرضا ابراهیم نژاد
2
مصطفی کیانی فر
3
1- شرکت ملی صنایع مس ایران
2- شرکت ملی صنایع مس ایران
3- شرکت ملی صنایع مس ایران
کلمات کلیدی :
آموزش زبان انگليسي،کارکنان،يادگيري تلفيقي،مجتمع مس سرچشمه
چکیده :
- در دنیای امروز، تسلط بر زبان انگلیسی به عنوان یک مهارت ضروری برای موفقیت فردی و سازمانی شناخته میشود. در شرکت ملی صنايع مس ایران (NICICO)، دورههای آموزشی زبان انگلیسی با هدف توسعه مهارتهای ارتباطی، افزایش بهرهوری و بهبود عملکرد مناسبات تجاری و مهارتهای حرفهای میان کارکنان طراحی شده است. این دورهها برای سطوح پایه، ابتدایی و پیشمتوسطه طراحی شدهاند و از کتابهای معتبر Cutting Edge Starter و Business Result استفاده میشود. اجراي اين دوره ها با رويکرد تلفيقي (حضوری-آنلاین) طراحي و در حال اجرا است. با توجه به مشغله کاری بالای کارکنان اين صنعت و نیاز به افزایش تعامل زبانی، رویکرد تلفیقی به عنوان راهکاری موثر برای بهبود یادگیری و افزایش انگیزه انتخاب شده است. نتایج نشان میدهد که اجرای این سیستم منجر به افزایش تعداد دورهها، کاهش هزینههای رفت و آمد، بهبود کیفیت آموزش و در نهایت افزایش میزان یادگیری زبان انگلیسی در بین کارکنان شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
An analytical comparison of four education models: a faculty's and student's perspective
Taghi Javdani Gandomani - Mina Ziaei Nafchi
تجارب زیسته دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان ازبه کارگیری هوش مصنوعی درآموزش
طاهره توانا - زهرا طالب
کاربرد فناوریهای واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) در یادگیری و یاددهی تاریخ هنر: بازسازی آثار هنری در محیطهای الکترونیکی
مرضیه قاسمی - مهدی خسروی
بررسی کاربردهای واقعیت مجازی در فرآیند یادگیری شرکت پالایش نفت اصفهان
محمد رضا امیریوسفی - جواد قربانی - اسماعیل فرح بخش
Engagement Analysis of Learners Using Emotions: The SimEng System
Somayeh Malekshahi - Omid Fatemi
چالشها و فرصتهای آموزش الکترونیکی در متاورس: بررسی تطبیقی با سیستمهای سنتی آموزش مجازی
امیر فروزنده - زهرا طالب
Analysis of Teaching and Learning in Moodle with the Help of Visualization with Power BI: Case Study of e-Learning Course of University of Tehran
Ali Khojastehfar - Seyyed Saeed Safai - Hossein Sabouri Abarbekouh - Omid Fatemi
معیارهای ارزیابی کیفیت آموزشی موسسات آموزش الکترونیکی غیرانتفاعی الکترونیکی
فرهاد سراجی
ابعاد پشتیبانی یادگیری الکترونیکی با قابلیت های هوش مصنوعی در آموزش سازمانی
عطا برزگری - فرهاد سراجی
Investigating the Affordances of Artificial Intelligence-driven Games in Learning Medical English
Saeed Khazaie - Abbas Saghaee
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5