0% Complete
صفحه اصلی
/
شانزدهمین کنفرانس ملی و دهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
The Student-Centered Approach - A Journey from Perspective to Culture
نویسندگان :
Ralph Sonntag
1
Laura Seiffert
2
1- HTW Dresden
2- HTW Dresden
کلمات کلیدی :
Student-centeredness،framework،Participation،higher education
چکیده :
This paper outlines a holistic approach to student-centredness in higher education, which takes into account aspects such as quality-oriented academic teaching, autonomy and freedom in higher education teaching, and consideration of student diversity. A framework is proposed for introducing strategic and operational approaches to student-centredness at all levels of higher education, including the University, Study Programme, Module and Course. Examples are provided of how student-centredness can be integrated into processes of programme development and quality management. The approach presented in this paper has the potential to create a culture of student-centredness and thereby facilitate sustainable change in teaching practice.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Ethical Framework for the Application of Intelligent Systems in Iranian Universities
Sajjad Saed - Gholam Ali Montazer - Kamand Kalashi - Sajedeh Olyaee
چارچوب نظری و راهکارهای عملی برای توسعه هوشمصنوعی در آموزش و پرورش ایران
معصومه دانیالی
تأثیر بازی گونه سازی بر علاقه و اشتیاق به یادگیری
احسان افضلی - مهرانگیز علی نژاد - بدرالسادات دانشمند
ابعاد پشتیبانی یادگیری الکترونیکی با قابلیت های هوش مصنوعی در آموزش سازمانی
عطا برزگری - فرهاد سراجی
تأثیر یادگیری الکترونیکی سازمانی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجیگری ظرفیت جذب در مجتمع مس سونگون
طاهر اصلانی
Investigation of Teachers' Use of Information Technology in the Enhanced Learning-Teaching Process of Tenth-Grade Students (Case Study: Shahed Nadjmieh Girls' Vocational School)
Mehrshad Khosraviani - Zahra Shams - Mohammadreza Abbassian
Improving Children’s Brushing Habits: The Role of E-Learning in Oral Health Education
Seyyed Najmuddin Amirshah Karmi - Asma Yazdi - Firoozeh Alavian
معیارهای ارزیابی کیفیت آموزشی موسسات آموزش الکترونیکی غیرانتفاعی الکترونیکی
فرهاد سراجی
طراحی مقیاس کیفیت آموزش مجازی آنلاین در آموزش عالی استان خوزستان
عاطفه دریکوند - غلام حسین رحیمی دوست - مجبتی جهانی فر
بررسی دانش، نگرش و توانایی اساتید در استفاده از هوش مصنوعی در تدریس و یادگیری و پژوهش
سیدامین عظیمی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5