0% Complete
صفحه اصلی
/
هجدهمین کنفرانس ملی و دوازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
فریم ورک بازی سازی آموزش سازمانی IGAL (Integrated gamification for Adults Learning)
نویسندگان :
نوشین لطفی
1
محمدرضا ابراهیم نژاد
2
1- دانشگاه ولی عصر رفسنجان
2- دانشگاه ولی عصر رفسنجان
کلمات کلیدی :
تعامل در محیط کار،فریم ورک بهینه و ادغام شده،گیمیفیکیشن،یادگیری بزرگسالان
چکیده :
گیمیفیکیشن یک پدیده است که در طی دهه های گذشته در حوزه یادگیری بزرگسالان توجه بسیاری از متخصصان را به خود جلب کرده و در واقع استفاده از مفاهیم بازی در زمینه های غیربازی مانند یادگیری، دامنه فزاینده را به خود اختصاص داده است. پتانسیل های استفاده از گیمیفیکیشن در آموزش و یادگیری محیط کار فراتر از کلاس های درس سنتی می باشد. در واقع مدیران صنایع و سازمانها امروزه به درستی درک کرده اند که برای بهبود یادگیری و تعامل در محیط کار باید از شیوه های نوینی بهره برد که در کنار یادگیری فضا را برای فراگیران به گونه ای تغییر دهند که انگیزه و اشتیاق آنها را به آموختن دانش بروز افزایش دهد. هر چند امروزه تحقیقات استفاده از گیمیفیکیشن در محیط های رسمی سازمانی علی الخصوص صنایع بزرگ هنوز به سطحی از بلوغ نرسیده است اما بازهم میتوان اذعان داشت که ویژگی های کلی یادگیری بزرگسالان را میتوان با ادغام شیوه هایی مشابه به سایر فراگیران سطوح سنی، بهبود بخشید. این مطالعه به بررسی فریم ورکهای پیاده سازی و بکارگیری گیمیفیکیشن پرداخته و در ادامه فریم ورک بهینه و ادغام شده ای برای یادگیری بزرگسالان ارائه میکند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چالش ها وچشم اندازهای به کارگیری اینترنت اشیادرآموزش وپروش
فاطمه السادات فاطمیون عقدا - امیر فروزنده
تشخیص سطح توجه و تعامل یادگیرندگان در کلاس های بر خط با استفاده از شبکه های عصبی
هانیه موسی علی - امید فاطمی
مقایسه معماری پداگوژیک شبکه اجتماعی دانشآموزی (شاد) با سامانههای مدیریت یادگیری مورداستفاده در مدارس کشورهای توسعهیافته و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن
سید علی خالقی نژاد
تحلیل تکنیکها و پتانسیلهای آینده هوش مصنوعی و فناوریهای پیشرفته در بهبود فرآیند یاددهی و یادگیری الکترونیکی در صنایع و سازمان ها
زهرا اسدی
بررسی تاثیر روشهای نوین آموزشی در آموزش کنترلکنندههای منطقی برنامهپذیر به پرسنل صنعت مس
محدثه قیاسی - روح الله زین الدینی - محدثه ابراهیمی
Decoding Feedback in Online Learning: Five Theoretical Analogies and Their Implications
Zahra Zolfaghari - Abdollah Mehrfar - Zahra Karimian - Arash Bordbar
تجارب زیسته دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان ازبه کارگیری هوش مصنوعی درآموزش
طاهره توانا - زهرا طالب
بررسی تاثیر شبکههای اجتماعی و محیطهای مجازی بر یادگیری الکترونیکی: فرصتها، چالشها و پیامدهای آموزشی
طاهره یزدی نژاد - الهام اکبری
آموزش تعاملی بیمه شخص ثالث: تجربهای نوین برای یادگیری موثر و عملی در صنعت بیمه
نازیلا حیدرنژاد - مینا فتاحی - مهدی صحرایی بیرانوند - سید احمد مصطفوی منتظزی - سیده فاطمه محمدی شیخ شبانی
رضایتمندی دانشجویان از کیفیت آموزش مبتنی بر مغز
محبوبه فناخسرو
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5