0% Complete
صفحه اصلی
/
هجدهمین کنفرانس ملی و دوازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
فریم ورک بازی سازی آموزش سازمانی IGAL (Integrated gamification for Adults Learning)
نویسندگان :
نوشین لطفی
1
محمدرضا ابراهیم نژاد
2
1- دانشگاه ولی عصر رفسنجان
2- دانشگاه ولی عصر رفسنجان
کلمات کلیدی :
تعامل در محیط کار،فریم ورک بهینه و ادغام شده،گیمیفیکیشن،یادگیری بزرگسالان
چکیده :
گیمیفیکیشن یک پدیده است که در طی دهه های گذشته در حوزه یادگیری بزرگسالان توجه بسیاری از متخصصان را به خود جلب کرده و در واقع استفاده از مفاهیم بازی در زمینه های غیربازی مانند یادگیری، دامنه فزاینده را به خود اختصاص داده است. پتانسیل های استفاده از گیمیفیکیشن در آموزش و یادگیری محیط کار فراتر از کلاس های درس سنتی می باشد. در واقع مدیران صنایع و سازمانها امروزه به درستی درک کرده اند که برای بهبود یادگیری و تعامل در محیط کار باید از شیوه های نوینی بهره برد که در کنار یادگیری فضا را برای فراگیران به گونه ای تغییر دهند که انگیزه و اشتیاق آنها را به آموختن دانش بروز افزایش دهد. هر چند امروزه تحقیقات استفاده از گیمیفیکیشن در محیط های رسمی سازمانی علی الخصوص صنایع بزرگ هنوز به سطحی از بلوغ نرسیده است اما بازهم میتوان اذعان داشت که ویژگی های کلی یادگیری بزرگسالان را میتوان با ادغام شیوه هایی مشابه به سایر فراگیران سطوح سنی، بهبود بخشید. این مطالعه به بررسی فریم ورکهای پیاده سازی و بکارگیری گیمیفیکیشن پرداخته و در ادامه فریم ورک بهینه و ادغام شده ای برای یادگیری بزرگسالان ارائه میکند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
The Impact of Microlearning on Employee Professional Development
Elham Akbari - Mobin Tatari
الگوی یادگیری سازمانی با هوش مصنوعی مبتنی بر رویکرد یادگیری تعاملی
فرهاد شفیع پور مطلق
طراحی و اجرای برنامه درسی هوش مصنوعی برای کودکان خردسال: چیستی؟ چرایی؟ و چگونگی؟ در طراحی و اجرای برنامه درسی
سپیده عسکری - مهرانگیز علینژاد
مطالعه تطبیقی برنامه درسی استیم در آموزش و پرورش کشور آمریکا و ارائه پیشنهاداتی برای ایران
مینا طرشتی نژاد - زهرا طالب
Knowledge and Strategies for Online Classroom Management: TEFL Faculty Insights
Sahar Amirkhani - Mahboubeh Taghizadeh
Analysis of Teaching and Learning in Moodle with the Help of Visualization with Power BI: Case Study of e-Learning Course of University of Tehran
Ali Khojastehfar - Seyyed Saeed Safai - Hossein Sabouri Abarbekouh - Omid Fatemi
Design, implementation and evaluation of the effectiveness of training caregivers of Alzheimer's patients by micro-learning method.
Nima Rafiee - Manoosh Mehrabi - Zahra Karimian
الگوی آموزشی (آتما) بعنوان حلقه مفقوده بین دانشگاه و بازارکار
مهرانگیز علینژاد
Instruction and Evaluation in Face to Face and Online Education: Voices of Faculties and Online Graduate Students of TEFL
Nazanin Adhami - Mahboubeh Taghizadeh - Adib Ahmadi Mahjoub
ارائه مدلی برای توسعه سیستم آموزشی مبتنی بر یادگیری ارتقاءیافته به کمک فناوری در مجتمع مس سرچشمه
سجاد رضائیان - قاسم سلیمی - سیدعلی اکبر صفوی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5