0% Complete
صفحه اصلی
/
هجدهمین کنفرانس ملی و دوازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
ارائه مدلی برای توسعه سیستم آموزشی مبتنی بر یادگیری ارتقاءیافته به کمک فناوری در مجتمع مس سرچشمه
نویسندگان :
سجاد رضائیان
1
قاسم سلیمی
2
سیدعلی اکبر صفوی
3
1- دانشگاه شیراز
2- دانشگاه شیراز
3- دانشگاه شیراز
کلمات کلیدی :
مدل توسعه،یادگیری ارتقاءیافته به کمک فناوری،توسعه شایستگی،استاندارد ایزو 29994:2021،مجتمع مس سرچشمه
چکیده :
چکيده - در عصر تحول دیجیتال، توسعه شایستگیهای نیروی انسانی از طریق سیستمهای آموزشی پیشرفته به یک ضرورت استراتژیک برای صنایع بزرگ تبدیل شده است. با استفاده از فناوریهای نوین و رعایت استانداردهای بینالمللی، کیفیت و اثربخشی فرآیند آموزش و توسعه شایستگی کارکنان را می توان ارتقا بخشید. این پژوهش با هدف ارائه الگوی پیشنهادی برای توسعه سیستم آموزشی ارتقاءیافته به کمک فناوری در امور آموزش و توسعه شایستگی مجتمع مس سرچشمه انجام شده است. رویکرد این پژوهش بر اساس پارادایم یادگیری ارتقاءیافته به کمک فناوری و مطابق با استاندارد بینالمللی ایزو 29994:2021 است. روششناسی شامل شناسایی، تحلیل و ارزیابی وضعیت موجود سیستم آموزشی با رویکردی توصیفی - تحلیلی است. الگوی پیشنهادی شامل طراحی و توسعه دورههای آموزشی، طراحی محتوای آموزشی، تحویل، پیادهسازی و اجرای دورهها، تعامل و مشارکت یادگیرندگان، پشتیبانی و خدمات به یادگیرندگان، نظام پشتیبانی و فناوریهای آموزشی، ارزیابی و سنجش پیشرفت یادگیرندگان و بازخورد و بهبود مداوم است. نتایج این پژوهش میتواند الگویی کاربردی برای توسعه سیستمهای آموزشی در صنایع مشابه فراهم آورد و گامی مؤثر در جهت هوشمندسازی نظامهای آموزشی و توسعه منابع انسانی محسوب شود. این الگو با بهرهگیری از فناوریهای نوین و استانداردهای بینالمللی، نقش مهمی در بهبود کیفیت و اثربخشی فرآیندهای آموزشی و توسعه شایستگی در مجتمع مس سرچشمه و سایر صنایع ایفا خواهد کرد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
The Student-Centered Approach - A Journey from Perspective to Culture
Ralph Sonntag - Laura Seiffert
طراحی و اجرای برنامه درسی هوش مصنوعی برای کودکان خردسال: چیستی؟ چرایی؟ و چگونگی؟ در طراحی و اجرای برنامه درسی
سپیده عسکری - مهرانگیز علینژاد
A study of the relationship between verbal immediacy and cognitive engagement in online learning
Seyed Abdollah Ghasemtabar - Seyed Amir Ghasemtabar - Yousef Mahdavinasab
الگوی یادگیری سازمانی با هوش مصنوعی مبتنی بر رویکرد یادگیری تعاملی
فرهاد شفیع پور مطلق
A Critical Review of the Effect of Portfolio Assessment on Writing Anxiety, Performance and Autonomy
Mohsen Shahrokhi - Zahra Mohebati - Mozhgan Talebi
Evaluating Public Adoption of Technology Enhanced Learning: A Case Study from Shiraz University Science Night
Sonia Sepahi - MohammadAmin Jomepour - Mohammad Shirzade Ardahaei - Elnaz Ardeshiri - Ali Akbar Safavi
Interactivity Variable in the Process of Online Gaming: The Scrutiny of Its Role in Learning English Vocabulary via Tech Platforms
Zari Saeedi - Mahdi Rezaei - Hossein Bagheri
طراحی کارگاه آموزش حین خدمت برخط دستاوردمحور، محتوامحور، فعالیت محور، یادگیرنده و شبکه محور برای بهبود مهارت کارکنان دانشگاه
پریسا نقی خانی
چالش ها وچشم اندازهای به کارگیری اینترنت اشیادرآموزش وپروش
فاطمه السادات فاطمیون عقدا - امیر فروزنده
طراحی محتوای CCDI دانشآموزی: چارچوبها، رویکردها و مدل بومیسازیشده
حسین رضائی استخروئیه
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5