0% Complete
صفحه اصلی
/
هجدهمین کنفرانس ملی و دوازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
ارائه مدلی برای توسعه سیستم آموزشی مبتنی بر یادگیری ارتقاءیافته به کمک فناوری در مجتمع مس سرچشمه
نویسندگان :
سجاد رضائیان
1
قاسم سلیمی
2
سیدعلی اکبر صفوی
3
1- دانشگاه شیراز
2- دانشگاه شیراز
3- دانشگاه شیراز
کلمات کلیدی :
مدل توسعه،یادگیری ارتقاءیافته به کمک فناوری،توسعه شایستگی،استاندارد ایزو 29994:2021،مجتمع مس سرچشمه
چکیده :
چکيده - در عصر تحول دیجیتال، توسعه شایستگیهای نیروی انسانی از طریق سیستمهای آموزشی پیشرفته به یک ضرورت استراتژیک برای صنایع بزرگ تبدیل شده است. با استفاده از فناوریهای نوین و رعایت استانداردهای بینالمللی، کیفیت و اثربخشی فرآیند آموزش و توسعه شایستگی کارکنان را می توان ارتقا بخشید. این پژوهش با هدف ارائه الگوی پیشنهادی برای توسعه سیستم آموزشی ارتقاءیافته به کمک فناوری در امور آموزش و توسعه شایستگی مجتمع مس سرچشمه انجام شده است. رویکرد این پژوهش بر اساس پارادایم یادگیری ارتقاءیافته به کمک فناوری و مطابق با استاندارد بینالمللی ایزو 29994:2021 است. روششناسی شامل شناسایی، تحلیل و ارزیابی وضعیت موجود سیستم آموزشی با رویکردی توصیفی - تحلیلی است. الگوی پیشنهادی شامل طراحی و توسعه دورههای آموزشی، طراحی محتوای آموزشی، تحویل، پیادهسازی و اجرای دورهها، تعامل و مشارکت یادگیرندگان، پشتیبانی و خدمات به یادگیرندگان، نظام پشتیبانی و فناوریهای آموزشی، ارزیابی و سنجش پیشرفت یادگیرندگان و بازخورد و بهبود مداوم است. نتایج این پژوهش میتواند الگویی کاربردی برای توسعه سیستمهای آموزشی در صنایع مشابه فراهم آورد و گامی مؤثر در جهت هوشمندسازی نظامهای آموزشی و توسعه منابع انسانی محسوب شود. این الگو با بهرهگیری از فناوریهای نوین و استانداردهای بینالمللی، نقش مهمی در بهبود کیفیت و اثربخشی فرآیندهای آموزشی و توسعه شایستگی در مجتمع مس سرچشمه و سایر صنایع ایفا خواهد کرد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
کاربرد واقعیتافزوده در آموزش علوم تجربی مقطع دبستان
هانیه زکیخانی - نسترن زنجانی - زهرا عسکرینژاد امیری
تأثیر بازی گونه سازی بر علاقه و اشتیاق به یادگیری
احسان افضلی - مهرانگیز علی نژاد - بدرالسادات دانشمند
چارچوب نظری و راهکارهای عملی برای توسعه هوشمصنوعی در آموزش و پرورش ایران
معصومه دانیالی
ارائه مدلی مبتنی بر یادگیری با استفاده از هوش مصنوعی جهت بالابردن بهره وری بازدیدهای علمی در شرکت صنایع مس ایران
سیدمحمد ناصر حسینی - رضا خواجه حسنی
آموزش تعاملی بیمه شخص ثالث: تجربهای نوین برای یادگیری موثر و عملی در صنعت بیمه
نازیلا حیدرنژاد - مینا فتاحی - مهدی صحرایی بیرانوند - سید احمد مصطفوی منتظزی - سیده فاطمه محمدی شیخ شبانی
Online Platforms Evaluation: Scrutiny of Educational Websites of Teaching Grammar and Vocabulary
Zari Saeedi - Armin Tavakoli - Mahdi Rezaei - Akram Baniasadi
تأثیر یادگیری الکترونیکی سازمانی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجیگری ظرفیت جذب در مجتمع مس سونگون
طاهر اصلانی
Investigation of Teachers' Use of Information Technology in the Enhanced Learning-Teaching Process of Tenth-Grade Students (Case Study: Shahed Nadjmieh Girls' Vocational School)
Mehrshad Khosraviani - Zahra Shams - Mohammadreza Abbassian
فریم ورک بازی سازی آموزش سازمانی IGAL (Integrated gamification for Adults Learning)
نوشین لطفی - محمدرضا ابراهیم نژاد
الگوی آموزشی (آتما) بعنوان حلقه مفقوده بین دانشگاه و بازارکار
مهرانگیز علینژاد
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5