0% Complete
صفحه اصلی
/
هجدهمین کنفرانس ملی و دوازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
برگزاری دوره های زبان تخصصی ویژه پرسنل مجتمع مس سرچشمه رفسنجان
نویسندگان :
سحر عباسی سرداری
1
محمدرضا ابراهیم نژاد
2
مصطفی کیانی فر
3
1- مجتمع مس سرچشمه
2- مجتمع مس سرچشمه
3- مجتمع مس سرچشمه
کلمات کلیدی :
دوره ESP،یادگیری وارونه،CLIL،آموزش زبان در صنعت،مجتمع مس سرچشمه
چکیده :
این گزارش به بررسی تجربه موفق طراحی و اجرای دورههای زبان انگلیسی برای اهداف خاص (ESP) در مجتمع مس سرچشمه میپردازد. این دورهها با هدف رفع نیازهای زبانی کارکنان در ارتباط با مسئولیتهای شغلی آنان و برقراری تعامل مؤثر با شرکای بینالمللی طراحی شدهاند. دورههای مذکور پس از تکمیل دورههای زبان عمومی )پایان سطح A2 طبق چارچوب مرجع مشترک اروپایی(و دورههای مهارتمحور مانند Socializing, Meetings, Presentation و Email Writing برگزار شدهاند. رویکردهای نوینی نظیر یادگیری نیمهوارونه (Flipped Learning)، شخصیسازی محتوا (Personalized Content)، و روش آموزش یکپارچه محتوا و زبان (CLIL) در این دورهها به کار گرفته شده است. برنامهریزی این دورهها بر اساس نیازسنجی دقیق از کارکنان و مدیران ارشد صورت گرفت. فراگیران پس از ارزیابی اولیه و دستهبندی بر اساس نیازهای شغلی خود، در گروههای تخصصی قرار گرفتند و محتوای آموزشی منحصربهفرد برای هر گروه طراحی شد. جلسات آموزشی به صورت همزمان (synchronous)و غیرهمزمان(asynchronous) و با بهرهگیری از زیرساختهای فناوری برگزار شد. ارزیابی پایانی نیز در حضور مافوق فراگیران انجام می گردد که علاوه بر ایجاد انگیزه در کارکنان، به مدیران امکان نظارت بر پیشرفت افراد را فراهم آورد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی نقش شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بر یادگیری الکترونیکی دانش آموزان در جهت کاهش قلدری سایبری(مورد مطالعه: دانش آموزان پسر مقطع دوم دبیرستان شهر تهران)
مهری حسنوند - زهرا طالب
مطالعه تطبیقی برنامه درسی استیم در آموزش و پرورش کشور آمریکا و ارائه پیشنهاداتی برای ایران
مینا طرشتی نژاد - زهرا طالب
الگوی یادگیری سازمانی با هوش مصنوعی مبتنی بر رویکرد یادگیری تعاملی
فرهاد شفیع پور مطلق
Instruction and Evaluation in Face to Face and Online Education: Voices of Faculties and Online Graduate Students of TEFL
Nazanin Adhami - Mahboubeh Taghizadeh - Adib Ahmadi Mahjoub
ارائه یک مدل مفهومی آموزش الکترونیکی مبتنی بر متاورس
کریم پیمانی - الهام فراهانی - محمدهادی زاهدی
Investigating Usage and Attitudes Toward Artificial Intelligence Among Employees in a Communication Organization
Mohammad Reza Hasani - Fateme Mohtashami - Yousef Mahdavi Nasab
گزارش یک تجربه موفق : آموزش ابزارهای آزمون ساز مبتنی بر هوش مصنوعی در دانشجویان مقطع کارشناسی رشته بهداشت مدارس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1403
بهاره قوامی حسین پور
نقش سبک شناختی در برنامهنویسی: به سوی شخصیسازی یاددهی الکترونیکی برنامهنویسی
زهرا کریمی - لیلا صمیمی دهکردی - منیژه کاوه
طراحی مقیاس کیفیت آموزش مجازی آنلاین در آموزش عالی استان خوزستان
عاطفه دریکوند - غلام حسین رحیمی دوست - مجبتی جهانی فر
آموزش تعاملی بیمه شخص ثالث: تجربهای نوین برای یادگیری موثر و عملی در صنعت بیمه
نازیلا حیدرنژاد - مینا فتاحی - مهدی صحرایی بیرانوند - سید احمد مصطفوی منتظزی - سیده فاطمه محمدی شیخ شبانی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5