0% Complete
صفحه اصلی
/
هجدهمین کنفرانس ملی و دوازدهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
بررسی نقش شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بر یادگیری الکترونیکی دانش آموزان در جهت کاهش قلدری سایبری(مورد مطالعه: دانش آموزان پسر مقطع دوم دبیرستان شهر تهران)
نویسندگان :
مهری حسنوند
1
زهرا طالب
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
شبکه های اجتماعی،فضای مجازی،یادگیری الکترونیکی،قلدری سایبری
چکیده :
پژوهش حاضر از نظر هدف از نوع تحقيقات کاربردی می باشد، از نظر نوع داده ها کمی و نحوه جمع آوری اطلاعات توصيفی از نوع پيمایشی است که به دنبال بررسی نقش شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بر یادگيری الکترونيکی دانش آموزان در جهت کاهش قلدری سایبری میباشد. جامعه آماری این پژوهش دانش آموزان پسر مقطع دوم دبيرستان شهر تهران درسال تحصيلی 1402-1403 تعداد (1140 نفر) می باشد. با توجه به حجم جامعه ما (1140 نفر) فرمول نمونه گيری حداقل حجم نمونه انتخابی تعداد 287 نفر شد.این پژوهش از روش نمونه گيری تصادفی طبقه ای استفاده شده است. در این تحقيق از ابزار پرسشنامه برای جمع داده ها استفاده شده است. در این پژوهش داده های جمع آوری شده توسط پرسشنامه با استفاده از نرمافزار SPSS برای انجام تحليل های آماری موردتجزیه و تحليل قرار گرفته شده اند.نتایج پژوهش نشان داد که؛ شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بر یادگيری الکترونيکی دانش آموزان در جهت کاهش قلدری سایبری تاثير معناداری دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Promoting Learner Engagement and Enhancing Willingness to Communicate: A Project-based VR-assisted Course
S. Susan Marandi - Fatemeh Saneie Kashanifar
مقایسه اثربخشی روش های آموزشی سنتی، تعاملی و ترکیبی در بانک ملی ایران
محسن بیرامی - مجید دشتی رحمت آبادی - سارا لرستانی
چارچوب نظری و راهکارهای عملی برای توسعه هوشمصنوعی در آموزش و پرورش ایران
معصومه دانیالی
برگزاری دوره های زبان تخصصی ویژه پرسنل مجتمع مس سرچشمه رفسنجان
سحر عباسی سرداری - محمدرضا ابراهیم نژاد - مصطفی کیانی فر
طراحی و اجرای برنامه درسی هوش مصنوعی برای کودکان خردسال: چیستی؟ چرایی؟ و چگونگی؟ در طراحی و اجرای برنامه درسی
سپیده عسکری - مهرانگیز علینژاد
Investigating the Affordances of Artificial Intelligence-driven Games in Learning Medical English
Saeed Khazaie - Abbas Saghaee
The Student-Centered Approach - A Journey from Perspective to Culture
Ralph Sonntag - Laura Seiffert
آموزش آنلاین و پدیده زوم دیسمورفیا در پنجره های مجازی؛ بررسی تاثیر خودکارامدی و نگرانی از بدشکلی در دانشجویان علوم پزشکی
زهرا کریمیان - لیلی مصلی نژاد
تحلیلی روانسنجی بر عوامل موثر بر مشارکت اعضای هیات علمی در توسعه دوره های موک از نظر خبرگان آموزش الکترونیکی دانشگاههای علوم پزشکی
زهرا کریمیان - الهه شجاعی - مریم غلامی
Investigating Usage and Attitudes Toward Artificial Intelligence Among Employees in a Communication Organization
Mohammad Reza Hasani - Fateme Mohtashami - Yousef Mahdavi Nasab
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5