0% Complete
صفحه اصلی
/
شانزدهمین کنفرانس ملی و دهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
UnitJudge: a novel online automatic correction system for long programming practices by means of unit tests
نویسندگان :
Iván García-Magariño
1
Isabel Pita
2
Javier Arroyo
3
Marta López Fernández
4
Javier Bravo-Agapito
5
Clara Segura
6
Raquel Lacuesta Gilaberte
7
1- Complutense University of Madrid
2- Complutense University of Madrid
3- Complutense University of Madrid
4- Complutense University of Madrid
5- Complutense University of Madrid
6- Complutense University of Madrid
7- University of Zaragoza
کلمات کلیدی :
automated grading،automatic correction،computer programming،online judge،programming assignments،teaching innovation
چکیده :
Existing online judge systems for automatically evaluating programming exercises mainly rely on standard input and output streams without considering small pieces of code such as functions, methods or classes. This approach qualifies for short programming exercises in which input and outputs are clearly indicated. However, these kinds of judges are hard to apply in long programming exercises. This article presents a novel online judge system called UnitJudge designed for evaluating long programming practices based on unit testing for small pieces of the practice. In the experiments on two long practices about the game of the Goose in Fundamentals of Programming subject the first year of the Double Grade of Computer Science and Mathematics and the Grade of Data Engineer and Artificial Intelligence in Complutense University of Madrid, students perceived UnitJudge useful (5.62 out of 7) and easy to learn (5.99 out of 7) according to the Usefulness, Satisfaction and Ease of use validated scale.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
کاربرد فناوریهای واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) در یادگیری و یاددهی تاریخ هنر: بازسازی آثار هنری در محیطهای الکترونیکی
مرضیه قاسمی - مهدی خسروی
بررسی اثربخشی محتوای چند رسانه ای مدرس ساخته درس زبان انگلیسی در دوران پاندمی کوید 19
زهرا کریمیان - لاله خجسته
آموزش مبتنی بر فنآوری جهت رشته های مهندسی با تکیه بر دوقلوی دیجیتال
محمدحسن جانفشان
فریم ورک بازی سازی آموزش سازمانی IGAL (Integrated gamification for Adults Learning)
نوشین لطفی - محمدرضا ابراهیم نژاد
Investigating Usage and Attitudes Toward Artificial Intelligence Among Employees in a Communication Organization
Mohammad Reza Hasani - Fateme Mohtashami - Yousef Mahdavi Nasab
الگوی یادگیری سازمانی با هوش مصنوعی مبتنی بر رویکرد یادگیری تعاملی
فرهاد شفیع پور مطلق
Instruction and Evaluation in Face to Face and Online Education: Voices of Faculties and Online Graduate Students of TEFL
Nazanin Adhami - Mahboubeh Taghizadeh - Adib Ahmadi Mahjoub
The Student-Centered Approach - A Journey from Perspective to Culture
Ralph Sonntag - Laura Seiffert
Interactivity Variable in the Process of Online Gaming: The Scrutiny of Its Role in Learning English Vocabulary via Tech Platforms
Zari Saeedi - Mahdi Rezaei - Hossein Bagheri
Investigating the Affordances of Artificial Intelligence-driven Games in Learning Medical English
Saeed Khazaie - Abbas Saghaee
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5