0% Complete
صفحه اصلی
/
شانزدهمین کنفرانس ملی و دهمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران
UnitJudge: a novel online automatic correction system for long programming practices by means of unit tests
نویسندگان :
Iván García-Magariño
1
Isabel Pita
2
Javier Arroyo
3
Marta López Fernández
4
Javier Bravo-Agapito
5
Clara Segura
6
Raquel Lacuesta Gilaberte
7
1- Complutense University of Madrid
2- Complutense University of Madrid
3- Complutense University of Madrid
4- Complutense University of Madrid
5- Complutense University of Madrid
6- Complutense University of Madrid
7- University of Zaragoza
کلمات کلیدی :
automated grading،automatic correction،computer programming،online judge،programming assignments،teaching innovation
چکیده :
Existing online judge systems for automatically evaluating programming exercises mainly rely on standard input and output streams without considering small pieces of code such as functions, methods or classes. This approach qualifies for short programming exercises in which input and outputs are clearly indicated. However, these kinds of judges are hard to apply in long programming exercises. This article presents a novel online judge system called UnitJudge designed for evaluating long programming practices based on unit testing for small pieces of the practice. In the experiments on two long practices about the game of the Goose in Fundamentals of Programming subject the first year of the Double Grade of Computer Science and Mathematics and the Grade of Data Engineer and Artificial Intelligence in Complutense University of Madrid, students perceived UnitJudge useful (5.62 out of 7) and easy to learn (5.99 out of 7) according to the Usefulness, Satisfaction and Ease of use validated scale.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تأثیر تحقیق و توسعه بر توسعه یادگیری الکترونیکی در شرکتهای دانشبنیان و کارگاه های صنعتی ایران
مهلا افشارپور - مهشاد افشارپور
AI-Powered Recommendation Systems in Corporate E-Learning
Ali Aghasi - Mehdi Khosravi
Investigation of Teachers' Use of Information Technology in the Enhanced Learning-Teaching Process of Tenth-Grade Students (Case Study: Shahed Nadjmieh Girls' Vocational School)
Mehrshad Khosraviani - Zahra Shams - Mohammadreza Abbassian
متاورس صنعتی ابزاری کارآمد برای آموزش، یادگیری و دستیابی به صنعت 5
طاهره مومنی - علی اشرفی
آموزش آنلاین و پدیده زوم دیسمورفیا در پنجره های مجازی؛ بررسی تاثیر خودکارامدی و نگرانی از بدشکلی در دانشجویان علوم پزشکی
زهرا کریمیان - لیلی مصلی نژاد
روشهای تعاملی در یاددهی و یادگیری الکترونیکی: حل مسئله با استفاده از برنامه اسکرچ
ابوالفضل رفیع پور - پویا کریمی
کاربرد واقعیتافزوده در آموزش علوم تجربی مقطع دبستان
هانیه زکیخانی - نسترن زنجانی - زهرا عسکرینژاد امیری
چالش ها وچشم اندازهای به کارگیری اینترنت اشیادرآموزش وپروش
فاطمه السادات فاطمیون عقدا - امیر فروزنده
Instruction and Evaluation in Face to Face and Online Education: Voices of Faculties and Online Graduate Students of TEFL
Nazanin Adhami - Mahboubeh Taghizadeh - Adib Ahmadi Mahjoub
دیدگاه دانشجویان در خصوص ویژگیهای بایسته اساتید برای بهبود مشارکت الکترونیکی کلاسهای مجازی
حبیب اله نادری - حامد میبودی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.5.5